wtorek, 22 stycznia 2013

I stało się...


Dnia 21.01.2013 r., czyli wczoraj, przekazałam swój „skarb” Szkole Podstawowej nr 7 im. Orląt Lwowskich w Łodzi. „Skarb” osobiście odebrał Dyrektor Szkoły pan Jarosław Krajewski. Przekazanie odbyło się w bibliotece szkolnej w obecności pani Anny Korbeckiej, która sprawuje pieczę nad biblioteką. Nie wyszłam z pustymi rękoma, otrzymałam gazetkę szkolną, a w niej krzyżówkę, którą mam zamiar rozwiązać. Gazetka nosi wdzięczną nazwę „Siódemeczka”. Czego się dowiedziałam po przeczytaniu gazetki? Przytoczę kilka słów od redakcji:
Gazetka szkolna „Siódemeczka” ukazuje się w naszej szkole już dziewięć lat. To wydanie naszego pisemka jest nietypowe, bo przygotowane na specjalną okazję. Chcemy w niej przybliżyć wszystkim czytelnikom historię naszego patrona – Orląt Lwowskich – młodych obrońców Lwowa, którzy stali się patriotycznym wzorcem, symbolem walki za ojczyznę, bohaterstwa i umiłowania wolności.

                                                                                                              Redakcja

Natomiast pod poniższym podpisują się Uczniowie:
My, uczniowie Szkoły Podstawowej nr 7 w Łodzi jesteśmy przekonani, że Orlęta są symbolem tego, co najlepsze i godne naśladowania. Przyjmując Orlęta Lwowskie na Patrona naszej szkoły pragniemy uczcić pamięć polskich dzieci ze Lwowa, które oddały życie za wolność i niepodległość narodu. Chcielibyśmy stać się ich godnymi następcami, jak najlepiej wykonującymi swoje obowiązki i należycie reprezentującymi swoją szkołę. Jako uczniowie i sportowcy wykazywać się hartem ducha i wolą zwycięstwa. Nasza szkoła kształtuje w nas postawę patriotyzmu i uczy szacunku dla historii i jej niezwykłych bohaterów.

                                                                                                                Uczniowie



Już nie mój skarb. Jestem bardzo zadowolona z podjętej decyzji, niech cieszy oczy wszystkich, którzy chcą na nią patrzeć.





Brak komentarzy: