sobota, 12 maja 2012

Wieczory, spotkania...

W XIX edycji konkursu „Dać świadectwo” organizowanym rokrocznie przez  Śródmiejski Ośrodek Kultury w Krakowie zdobyłam w 2011 roku nagrodę główną – wydanie tomiku poetyckiego. Natomiast 23 maja 2012 roku odbył się w tymże mieście mój trzeci z kolei wieczór autorski, który zorganizowała i prowadziła Anna Gregorczyk. Spotkanie połączone było z ogłoszeniem wyników tegorocznej XX edycji z udziałem jurorów: dra Marka Karwali, Adama Ziemianina oraz sekretarza jury Janusza M. Palucha. Po ceremonii wręczenia nagród wszyscy uczestnicy mogli wysłuchać wierszy w wykonaniu Laureatów. Na uroczystości miałam przyjemność poznać (między innymi) poetę - Józefa Barana, co zostało upamiętnione na zdjęciu. Wielką radość sprawiło mi również spotkanie ze znajomymi – z Krakowa i spoza miasta. I to było największą frajdą. Wszystkim gorąco dziękuję.














Fot. A. Blaschke, W. Jęcek

Brak komentarzy: