niedziela, 22 marca 2015

Atlas Arena - 21.03.2015

Jeszcze wczoraj wybierałam się na koncert, którego nie mogłam się doczekać, a dzisiaj jest już następny dzień, dzień wspomnień. Nie było by mnie w Atlas Arenie wśród publiczności, gdyby nie mój syn, od którego dostałam prezent w postaci dwóch biletów. Było wszystko, co niemal zawsze towarzyszy tego typu spotkaniom. Świetnie zadomowiłam się we wczorajszym klimacie: śpiewałam i nawet troszeczkę tańczyłam przy swoim krzesełku itd.
„Night Of The Proms” jest to bardzo udane połączenie dwóch stylów: muzyki klasycznej z muzyką pop. Pierwszy taki koncert powstał 30 lat temu, a zainicjowali go dwaj belgijscy studenci. Dodam jeszcze, że tego typu spektakl musi być perfekcyjnie wyreżyserowany i taki też był. Na łódzkiej scenie wystąpili: Katie Melua, Mark King (Level 42), John Miles, Kim Wilde, Akademicki Chór Politechniki Łódzkiej, Tony Henry, Kombii, Rafał Brzozowski i orkiestra Il Novecento.

Lista utworów

1. Also sprach Zaratustra
2. Largo al Factotum (Rossini, Cyrulik Sewilski) - Tony Henry
3. Hooked on Mozart
4. Tak blisko - Rafał B.
5. Walc z "Nocy i dni"
6. Circus Renz
7. Pokolenie/Awinion - Kombii
8. Słodkiego, miłego życia - Kombii
9. Chór cyganów
10. Lessons in Love/Running in the Family - Mark King
11. Bitter Moon - Mark King
12. Love Games - Mark King
13. Taniec z mieczami (Aram Chaczaturian)
14. Miserere - Tony Henry/John Miles
15. Music - John Miles PRZERWA
16. Uwertura ze "Sroki złodziejki" (Rossini)
17. The Closest Thing to Crazy - Katie Melua
18. Spiders Web - Katie Melua
19. Nine Million Bicycles - Katie Melua
20. Something stupid - Katie & Rafał
21. Uwertura z "Wilhelma Tella" (Rossini)
23. Nella Fantasia - Tony Henry
24. La Nostra Favola - Tony Henry
25. Now That The Magic Has Gone - John Miles
26. Bolero Shuffle
27. You Came - Kim Wilde
28. Cambodia - Kim Wilde
29. Kids in America - Kim Wilde
30. Hey Jude

Z listy umknęła pozycja “22”,ciekawe którego utworu nie ujawniono J


I kilka zdjęć wykonanych przez Marcina Bałczewskiego. Marcin, dziękuję.

John Miles
Katie Melua










Kim Wilde

Kim Wilde

Rafał Brzozowski i Katie Melua

Mark King

Kim Wilde, Katie Melua i Grzegorz Skawiński


Grzegorz Skawiński
Tony Henry
Rafał Brzozowski i jego pierwsza PLATYNOWA PŁYTA
oraz prowadzący wydarzenie Tomasz Kammel



Brak komentarzy: