niedziela, 26 kwietnia 2015

Joanna Bator

Sporo czasu minęło od spotkania z Joanną Bator, która gościła w Domu Literatury w Łodzi 07 grudnia 2013 roku. Autorka opowiadała wiele o swojej, wtedy najnowszej, książce "Ciemno, prawie noc" (Nagroda Literacka Nike najlepszej książki minionego roku), oraz wyczerpująco odpowiadała na pytania publiczności. Nie powiem, byłam zadowolona, że mogłam uczestniczyć w wydarzeniu. 
Zachęcona wypożyczyłam sobie powieść; bardzo podobał mi się tytuł, i zresztą nadal podoba. Samą książką byłam rozczarowana, przeczytałam kilka rozdziałów, i niestety, przestałam czytać. Jedyne wątki które mnie zatrzymywały to te, dotyczące snów i legendy, snów starszej siostry głównej bohaterki. Odnoszę nawet wrażenie, że powieść została przereklamowana, ale może się mylę? Jakby nie patrzeć nie dobrnęłam do końca. Jest jeszcze coś, co odbiło się na mnie zniesmaczeniem, mianowicie autorka zahaczyła o politykę, co nie miało, co nie powinno mieć nic wspólnego  z promocją książki.  

Nie obeszło się oczywiście bez zdjęć ;)












Brak komentarzy: