piątek, 6 maja 2011

Laureaci XIX OKP "Dać Świadectwo"

Do grona Laureatów XIX OKP "Dać świadectwo" weszli:
 
Krzyszotof Bieleń z Jasła za zestaw wierszy opatrzonych godłem "Szema"
Tomasz Dalasiński z Torunia za zestaw wierszy opatrzonych godłem "nic w butelce"
Bogumiła Jęcek z Łodzi za zestaw wierszy opatrzonych godłem "Dębowy parkiet"
Paweł Kuzora z Krakowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem "bungo"
Joanna Matlachowska-Pala z Opola za zestaw wierszy opatrzonych godłem "Minutius Hora"
Anna Mazela z Krakowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem "Embriona"
Leszek Wójcik z Krakowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem "Cybernetyczna mangusta"

Uroczystość ogłoszenia wyników konkursu "Dać świadectwo" odbędzie się 9 maja, godz. 16.00 w Śródmiejskim Ośrodku Kultury, ul. Mikołajska 2 w Krakowie.

Brak komentarzy: